یکان؛ شاسی بلند مینیمال جیلی را بشناسید

یکان؛ شاسی بلند مینیمال جیلی را بشناسید

نای ذی: این خودرو مجهز به سنسورهای هوشمندی است که در هنگام نزدیک شدن راننده به فاصله ۱٫۵ متری، درب بصورت اتوماتیک باز می شود. چراغ های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه بر رمز و رازهای این محصول زیبا افزوده است.  یکی از جذاب ترین کراس اوورهای کمپانی چینی جیلی با نام آیکان معرفی می شود. […]

نای ذیاین خودرو مجهز به سنسورهای هوشمندی است که در هنگام نزدیک شدن راننده به فاصله ۱٫۵ متری، درب بصورت اتوماتیک باز می شود. چراغ های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه بر رمز و رازهای این محصول زیبا افزوده است.

یکی از جذاب ترین کراس اوورهای کمپانی چینی جیلی با نام آیکان معرفی می شود. این خودرو در ۴ مدل و در گروه قیمتی ۱۲۷۵۱ تا ۲۱۲۴۸ دلار ارائه می شود.

آیکان از منظر طراحی نزدیکی زیادی به تولیدات دیگر هلدینگ جیلی یعنی لینک اند کو، دارد. براساس اظهارات مدیران جیلی؛ آیکان کاملا براساس اصول طراحی مینیمال شکل گرفته و تلاش شده تا ترکیبی فعال از سادگی و زیبایی ارائه شود.

این خودرو مجهز به سنسورهای هوشمندی است که در هنگام نزدیک شدن راننده به فاصله ۱٫۵ متری، درب بصورت اتوماتیک باز می شود. چراغ های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه بر رمز و رازهای این محصول زیبا افزوده است.

رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچی بطور استاندارد روی محصول قرار گرفته اند. در نمای عقب نیز همه چیز طراحی جعبه ای و بسیار ساده ای دارد اما هماهنگی بالای بین جزئیات برای لحظاتی چشمان مخاطب را درگیر خود می کند.

از منظر ابعاد؛ کراس اوور جیلی برابر با ۴۳۵۰ میلیمتر در طول، ۱۸۱۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۱۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۶۴۰ میلیمتر است.

کابین

جیلی برای فضایی داخل کابین ایکان برنامه ویژه ای را تدارک دیده که شامل تم دو رنگ کنسول اصلی و داخل درب ها(مشکی+قرمز/سفید+قهوه ای/مشکی+نارنجی) به علاوه فناورانه هایی مانند نشانگر آمپر دیجیتال ۱۰٫۲۵ اینچی و نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی ۱۰٫۲۵ اینچی می شود.

 

 

همچنین از دیگر فناورانه های آیکان می توان به پشتیبانی از فرامین صوتی، سیستم تهویه با قابلیت جلوگیری از ورود ویروس کرونا به داخل کابین، امکانات ایمنی کامل و … اشاره کرد.

ایکان در بخش پیشرانه از نمونه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۷۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر استفاده می کند. این مجموعه با یک جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه هماهنگ می شود.

امکان سفارش نمونه ۴۸ ولتی هیبرید ملایم نیز در نظر گرفته شده که ۱۳ اسب بخار بر خروجی و ۴۵ نیوتن متر بر گشتاور اضافه می کند.

ایکان طی ۷٫۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *