جزئیات اصلاح سفارش اینترنتی کتب درسی اعلام شد

جزئیات اصلاح سفارش اینترنتی کتب درسی اعلام شد

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزی وزارت آموزش و پرورش با توجه به شیوع بیماری کرونا و بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه، تقویم زمانی ثبت سفارش و توزیع کتب درسی را تغییر داده و اعلام کرده است که دانش آموزان و مدارس می توانند جهت اصلاح ثبت سفارشهای انجام شده از فردا (شنبه) چهارم مردادماه به سامانه مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش نای ذی اساس اصلاحیه صورت گرفته، افرادی که به دلیل تکرار پایه، تغییر رشته یا محل تحصیل یا زندگی نیاز به اصلاح سفارش کتابهای درسی سفارش دارند از چهارم مرداد ماه تا دوم شهریور ماه میتوانند نسبت به اصلاح ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام کنند.

همچنین ثبت سفارش فردی و گروهی پایه های ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه های اول، هفتم و دهم دانش آموزان عادی و استثنایی که از هشتم تیرماه شروع شده بود تا ۲۰ مرداد ماه ادامه مییابد.

علاوه بر این، دانش آموزان میان پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتاب های درسی جامانده اند، می توانند از یازدهم تا بیستم مرداد ماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتابهای درسی کنند.

توزیع کتابهای درسی تمامی دوره های تحصیلی از منطقه به مدرسه در بازه زمانی ۲۰ مرداد تا ۱۴ شهریورماه صورت خواهد پذیرفت.

وزارت آموزش و پرورش از دانش آموزان خواسته است با توجه به فرصت باقی مانده، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند تا کتاب درسی به موقع در اختیار آنها قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *