خالی کردن حساب بانکی پدر

خالی کردن حساب بانکی پدر برای خرید بازی‌های رایانه‌ای

رئیس پلیس فتا فارس گفت: فردی که اقدام به خالی کردن حساب بانکی پدر برای خرید بازی‌های رایانه‌ای کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس با اشاره به اینکه فردی اقدام به خالی کردن حساب بانکی پدر برای خرید بازی‌های رایانه‌ای کرده بود، در این باره اظهار کرد: با مراجعه مردی میانسال به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز ۷۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که متهم این مبالغ را صرف خرید در بازی‌های رایانه‌ای کرده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم فرزند شاکی است و او پس از حضور در این پلیس منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه شد، ولی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات اعتراف کرد و بزه انتسابی خود را پذیرفت.

او افزود: متهم در اعتراف‌های خود بیان کرد اطلاعات کارت بانکی پدرم را در زمانی که برای پرداخت قبوض اقدام می‌کرد یادداشت و در فرصتی مناسب با خرید‌های اینترنتی که اکثراً خرید شارژ و خرید در بازی بوده است حساب او را خالی کردم.

رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت کنند که اطلاعات بانکی آن‌ها در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.

این مقام انتظامی از همه مردم خواست تا هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ گزارش کنند.

منبع خبری:صبح پارس

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *