اضافه شدن 9 مورد مثبت کرونا؛ برخورد با بیماران متخلف

اضافه شدن 9 مورد مثبت کرونا؛ برخورد با بیماران متخلف

 

?رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز ضمن اعلام 9 مورد جدید مثبت شده کووید 19 در شهرستان، از برخورد با فرد بیمار متخلف با همکاری دادستانی خبر داد.

 

?به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « داور آل داود» با اعلام این خبر گفت: هشت نفر از این افراد در مرکز 16 ساعته شهید دکتر فقیهی تست داده اند که حال عمومی آن ها خوب است و  یک نفر نیز در بیمارستان بستری است.

 

?وی با بیان اینکه شیوع این بیماری به سرعت در حال افزایش است عنوان کرد: حضور مردم در خیابان ها، بازارهای خرید، اماکن سرپوشیده و متمرکز زیاد شده است که در صورت رعایت نکردن یک نفر ممکن است تعداد زیادی از افراد مبتلا شوند.

 

?او در ادامه از برخورد با فرد بیمار متخلف که پروتکل های بهداشتی را زیر پا گذاشته خبر داد و اضافه کرد: با دستور دادستانی محل کسب وی پلمب گردیده و پرونده قضایی برای این فرد تشکیل شده است.

 

?این متخصص قلب و عروق همچنین از برخورد قاطع دستگاه قضایی و شبکه بهداشت و درمان با موارد مثبت متخلف که پروتکل های لازم را بدون توجه به آموزش ها و تذکرات بهداشت و درمان، زیر پا می گذارند خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و بسیج، دادستانی، شبکه بهداشت و دادگستری افراد مثبت شده که در حال سپری کردن دوران قرنطینه خود هستند تحت نظارت بوده و در صورت تخطی از قوانین با این افراد برخورد قاطع خواهد شد.

 

?دکتر آل داود از مردم خواست برای حفظ جان خود و اطرافیان ضمن رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، در صورت مشاهده افراد یا اماکن متخلف شکایت خود را به شبکه بهداشت اعلام نمایند.

 

?گفتنی است نی ریز تاکنون ۱۲۷ مورد مثبت داشته است که یک مورد فوتی و ۸۱ مورد به بهبودی رسیده اند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *