? ۷ مورد مثبت جدید کروناویروس در نی‌ریز؛ تعداد مبتلایان به ۱۹۱ نفر رسید

? ۷ مورد مثبت جدید کروناویروس در نی‌ریز؛ تعداد مبتلایان به ۱۹۱ نفر رسید

 

? رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز از اضافه شدن ۷ مورد جدید کووید ۱۹ در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

 

? به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، به گفته دکتر «داور آل‌داود» از این تعداد ۵ مورد مرد و ۲ مورد زن هستند؛ که ۲ بیمار کودک در این بین مثبت شده‌اند.

 

? وی با بیان اینکه بیماران جدید از نوزاد تا سن ۴۵ سالگی هستند گفت : بیشتر این بیماران کودک و نوجوان هستند که به جز ۱ بیمار بقیه ساکن شهر نی‌ریز بوده‌اند.

 

? او اضافه کرد : متأسفانه حضور مسافران و مهمان‌های مختلف و مسافرت‌ها به دیگر شهرهای کشور عامل اصلی مبتلایان جدید است که لازم است مردم از پذیرش مهمان از دیگر شهرها خودداری کنند.

 

? دکتر آل‌داود حضور بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات مذهبی را عامل دیگر این ابتلایان دانست و عنوان کرد : مردم به شدت از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

 

? رئیس شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت : با توجه به روند افزایشی این بیماری در شهرستان، با توجه به اینکه در مکان‌هایی که غذای نذری توزیع می‌گردد مردم به منظور خوردن غذا ماسک خود را برمی‌دارند این عامل سبب انتقال هرچه بیشتر بیماری می‌گردد که لازم است مردم به شدت از خوردن غذای نذری و نوشیدنی‌ها در هیئت‌ها و مکان‌های توزیع نذری خودداری کنند.

 

? او در پایان از مردم خواست با رعایت نکات بهداشتی، در برگزار شدن کم خطرتر مراسمات محرم امسال کوشا باشند.

 

? شایان توجه است از ۱۹۱ مورد مثبت شده کرونا در نی‌ریز، تاکنون ۱۶۷ مورد بهبود و ۲ مورد فوتی به ثبت رسیده است.

“روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان”

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *